ANTYRADIO organizuje konkurs, który jest realizacją idei przyświecającej zmarłemu w tym roku Januszowi KOSIE Kosińskiemu.  KOSIE zawsze na sercu leżał los nieznanych a dobrych wykonawców, które z różnych powodów nie mogły się przebić. Teraz ANTYRADIO poprzez ANTY-FEST 2009 chce młodym rockowym talentom pomóc a najlepszy z nich nagrodzić ZŁOTĄ KOSĄ. Współpartnerem ANTY-FESTU jest Megatotal.pl.

CO MOŻNA WYGRAĆ?

- ZŁOTĄ KOSĘ
- kontrakt z wytwórnią
- pełnometrażowy koncert w Hard Rock Cafe Warsaw, transmitowany przez ANTYRADIO.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Młode, obiecujące zespoły rockowe bez kontraktu.

JAK TO DZIAŁA?

ETAP 1: ELIMINACJE
Do 30 grudnia można przysyłać demówki. Informacje i fragmenty twórczości zespołów, które zostaną dopuszczone do kolejnego etapu pojawią się na stronie antyradio.pl.

ETAP 2: ĆWIERĆFINAŁY
Od 1 stycznia do 28 lutego 2009 trwać będzie głosowanie wśród słuchaczy na najlepszą kapelę, która powinna zdobyć ZŁOTĄ KOSĘ i dostać kontrakt płytowy. Do półfinału wchodzi 20 najlepszych kapel.

ETAP 3: PÓLFINAŁY :
Przez cały marzec trwać będzie kolejne głosowanie, w którym spośród 20 kapel wybrana zostanie finałowa 5.

ETAP 4: FINAŁ
1 kwietnia, w rocznicę odejścia KOSY, pięć wybranych zespołów zagra na żywo po trzy utwory w warszawskim Hard Rock Cafe i zostanie  poddane surowej ocenie jurorów i publiczności.
Zwycięzca wieczoru zgarnia całą pulę.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?

Wystarczy do końca roku przesłać demówkę do ANTYRADIA:
ANTYRADIO
ul. Żurawia 8
00-503 Warszawa
z dopiskiem: ANTY-FEST 2009

Partnerzy ANTYFESTU:
- Firma Fonograficzna
- serwis megatotal.pl