Zapraszamy na konkurs organizowany wspólnie z powstającym serwisem eventoid.pl! Bywasz na koncertach? Pewnie tak :) Próbujesz dowiedzieć się czegoś o nich w sieci? Czy uważasz, że łatwo jest znaleźć wiarygodne i atrakcyjnie podane informacje? A może nie?
Zapraszamy na konkurs organizowany wspólnie z serwisem eventoid.pl – społecznościowym portalem, dzięki któremu:
- znajdziesz dane o wszelkich imprezach: najmniejszych i największych
- z łatwością sprawdzisz kto z twoich znajomych chodzi na jakie koncerty i umówisz się na pójście razem
Eventoid.pl startuje już niebawem, a tymczasem zapraszamy na konkurs, w którym do wygrania mamy:
- bilety i karnety na festiwale (Soundedit, Panda Festival),
- płyty wydane przez MegaTotal.pl,
- oraz ekskluzywne zaproszenia do betatestowania serwisu eventoid.pl
Jak je wygrać? Znajdź stronę internetową poświęconą wybranemu koncertowi lub festiwalowi muzycznemu (może to być własna strona imprezy, profil na serwisie społecznościowym, etc.), którą uważasz za wyjątkowo dobrą lub wyjątkowo złą i napisz jej recenzję!
Gdzie? TUTAJ!
Autorów tekstów, które znajdą największe uznanie fanów MT i członków jury nagrodzimy!
liczba komentarzy: 7
baro
22 lip, 2010
Hejka,
Cieszy mnie że idzie nowe, że wprowadzacie ulepszenia i życzę powodzenia ale mamy obawy co do nowego portalu. Tak naprawdę funkcjonalność informowania o koncertach (eventach) to dość prosta rzecz i sporo portali społecznościowych ma ją dość dobrze obcykaną (facebooku, last.fm itp.). Cały portal poświęcony temu – no nie wiem..niełatwo chyba będzie namówić użytkowników do korzystania. Być może zaskoczycie czymś czego nie ma gdzie indziej, tego życzę:)
Wolałbym chyba jednak jakiś prosty mechanizm w ramach MT który by informował o koncertach zespołów z MT w twojej okolicy plus miejsce na recenzje/dyskusje i linka do zdjęć czy filmów.
pozdrawiam
stiven
21 lip, 2010
I bardzo słusznie. Sens istnienia mają tylko rentowne projekty. Mają bowiem uzasadnienie ekonomiczne. Sprzedawca powinien odpalać zwyczajną prowizję, reklamodawca płacić za reklamy a partner mieć umowę partnerską. Organizator dużej imprezy powinien być witany tak samo miło jak organizator małej imprezy. Żaden nie powinien wg mnie wykupować płatnych usług. Ciekawi mi co to funkcjonalności wprowadzicie, których nie mam gdzie indziej za darmo i będę chciał za nie zapłacić.
Aleksander Pawlak
21 lip, 2010
To nie był krzyk tylko cytat z tytułu płyty Franka Zappy ;) Przepraszam.
Co do wolności, to po prostu na MT2.0 zmienią się niektóre zasady, ale to w swoim czasie.
A jeśli chodzi o płatne czy bezpłatne, to tak (nie)stety musi być. Źródła przychodu będą musiały być wyraźnie określone, bo serwis powstaje za pieniądze unijne – będą więc funkcjonalności płatne, bo projekt musi być rentowny, ale gros funkcjonalności będzie free, bo nie jesteśmy idiotami, żeby zamykać drzwi przed ludźmi ;) Sformułowanie w regulaminie na razie jest enigmatyczne, bo nad płatnymi funkcjami jeszcze pracujemy. Kiedy już będą gotowe, wszystko zostanie wyklarowane. W każdym razie będą to rozwiązania czysto biznesowe, konieczne lub tylko przydatne w działaniu organizatorów i sprzedawców.
stiven
21 lip, 2010
Olo: To z ilu zlepek jest zrobiony ten serwis i w jaki czasem karkołomny sposób coś było naprawiane tak aby nie zepsuć czegoś innego to już wiemy. Diagnoza że trzeba to od nowa zrobić została postawiona jakiś rok po starcie. Miało nie być dokładania a i tak jest tylko nie tego co ludzie chcieli a tego co Wy chcecie. Normalka. Teraz wygląda że łatwiej zrobić zupełnie nowy portal oferujący nowe funkcjonalności bo ma on potencjał komercyjny. Tego też nie neguję. Tylko po co mi bajki że więcej wolności od tego dostanę tego nie rozumiem. Ale daj mi trochę czasu. Jak zobaczę o co kaman to może zaczaję bo na chwilę obecną to tylko przeczytałem regulamin eventoida. Fajnie że chcecie dokładać jakieś zaawansowane narzędzia do MT. Życzę Wam serdecznie aby ludziska zrozumieli o co Wam chodziło i korzystali z nich namiętnie. Wiem jak jest ze składankami ofnaście miesięcy po ich wprowadzeniu. Banalne i intuicyjne w użyciu to one nie są. Zarabiam na nich ładnie ale sensu ich istnienia nadal nie rozumiem ;)
Nie ja napisałem zaraz w pierwszym punkcie regulaminu eventoida: “Wszystkie te usługi mogą być w zależności do formy i rodzaju oferowane płatnie lub bezpłatnie.” i potem “Usługi i towary płatne oraz wszystkie transakcje i płatności za usługi i towary dokonywane są na zasadach Regulaminu.” Nie musisz zatem do mnie KRZYCZEĆ WIELKIMI LITERAMI ŻE BĘDZIE ZA FREE WSZYSTKO skoro już na tym etapie to Wy planujecie że niekoniecznie i nie wszystko.
Aleksander Pawlak
21 lip, 2010
hai
@ Kaacha – to proste: wchodzisz na oficjalna stronę jakiegoś festiwalu (przystanek, jarocin, opener, etc) albo koncertu, patrzysz co Ci się podoba a co nie, opisujesz, wpisujesz na stronie konkursowej i wysyłasz :)
@ Stiven – serwis nie jest jeszcze udostępniony, nie pisaliśmy więc o tym co i jak, ale skoro wywołałeś nas do tablicy…
Obecny MT po trzech latach działania i doszywania kolejnych elementów przypomina trochę stwora dr Frankensteina, co widać, słychać i czuć. Dokładanie doń kolejnych narzędzi i to tak zaawansowanych, jakie niebawem Wam oddamy, zabiłoby go z kretesem.
Dlatego postanowiliśmy zrobić całość od nowa, zaczynając od tegoż właśnie elementu – ogólnie rzecz nazywając narzędzia do zarządzania wydarzeniami z punktu widzenia organizatorów i uczestników. Na tym silniku nieco później zacznie działać MT 2.0 i nie tylko :) Nowe bebechy zostały pomyślane tak, by kolejne doklejki i rozszerzenia nie rozstrajały całości.
Co do płatnego korzystania z serwisu – dotyczy to tylko kilku bardzo zaawansowanych funkcjonalności, które będą potrzebne organizatorom dużych imprez czy sprzedawcom biletów. Poza tym całość będzie ABSOLUTELY FREE.
Generalnie rzecz biorąc to, co powstało teraz i co planujemy zrobić wkrótce poprzedzone było wieloma miesiącami przemyśleń, w wyniku których użytkownicy dostaną więcej… wolności :) Większość zgłaszanych postulatów zostanie zrealizowana. Między innymi kwestia zamrożonych środków. Prosimy więc o jeszcze trochę cierpliwości :)
pozdra
olo
kaacha
21 lip, 2010
Ja w ogóle trochę nie czaję tego konkursu :)
stiven
21 lip, 2010
Czyli zamiast próśb od fanów i artystów o udostępnienie w ramach MT narzędzia do promowania koncertów odpalacie nowy serwis, który chcecie tu wylansować. W domyśle zgodnie z regulaminem korzystanie z tego serwisu będzie płatne.
Ręce opadają.